Behov

Hvorfor er din og min indre bildeevne viktigere enn fortidens bergkunst eller nåtidens kroppskunst? Fordi den er en naturlig del av forestillingsevnen og helt avgjørende for vår ytre visualiseringsevne: 

Det er hensikten med den indre/ytre visualiseringen som avgrenser vår visuelle refleksjon, og det er et konstant og livsvarig utviklingsforhold mellom våre indre og ytre bilder.

Er det behov for

  • Reflektert synsinformasjon
  • Bildero som kreativ arbeidsro
  • Visualisering for tolketjenester 
  • Bildespråk som hjertespråk for indre arbeid
  • Bildespråk som læringsspråk for pedagogisk arbeid
  • Visuell didaktikk-/metodeutvikling for læring og personlig vekst
  • Visuell karriereveiledning som karriereløft - eller karriereskift?
  • Visualisering som spesialistkompetanse eller komplementær kompetanse?

Er du en person i vekst, utviklingsmedarbeider, teamleder, opplæringsleder, lærer, pedagogisk leder eller kursutvikler? På hvilken måte er din tatovering et uttrykk for ditt personlige bildespråk? Hvilket bilde, fra bloggsfærens digitale delingskultur, er «mest deg selv»? Sliter teamet med kvaliteten eller fremdriften? Har organisasjonen en tiltaksintegritet som speiler den interne kulturbevisstheten?

Ser vi bort fra blinkskudd med gjenkjennelsens effekt, er det mulig å iscenesette bildeserier eller avbilde realistiske situasjoner. Ellers vil bilder alltid komme til sin rett: A) når noe er emosjonelt krevende eller B) når noe er vanskelig å forstå.

Bilder som forklarer i pedagogisk arbeid eller forløser i indre arbeid? Er du mest interessert i lærerik motivjakt for organisasjonens visualiseringsevne eller et egnet bildeforløp til fordel for egen eller andres utviklingsvei?

Vår visuelle kommunikasjonshjelp kan både vinkles læreringsrettet og utviklingsorientert. Pedagogisk og personlig veiledning er noe vi rendyrker for at kunden, som oppdragsgiver, kommer videre i sin egen tenkning, dvs stoler på tydeligere bilder via visuell refleksjon, teamets nye målbilde eller organisasjonens fremsynte nytenkning på visuelle premisser.

Vi både sprer og foredler visuell utviklingskompetanse for forklarende og frigjørende bilde- og symbolbruk i indre arbeid og pedagogisk arbeid. Inspirasjon, konkret visualiseringsløsning eller veiledning i praktisk utforming av synsinformasjon?

Behov

 

Vi bruker «cookies» for å forbedre vår digitale synlighet. Ved å fortsette å bla gjennom nettstedet godtar du denne bruken. Mer info?